مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 14:352020-04-12سياسي

فعالیت اتوبوس ها و ون های شهر همدان از فردا آغاز می شود


بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کروناویروس استان، فعالیت حمل و نقل عمومی شهر همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته می شود.

- ایسنا/همدان شهردار همدان گفت: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کروناویروس استان، فعالیت حمل و نقل عمومی شهر همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، عباس صوفی در این باره اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم مردم به حمل و نقل درون شهری و سوءاستفاده برخی از مسافربرهای شخصی از عدم فعالیت ناوگان عمومی در سطح شهر و نارضایتی شهروندان از این موضوع، در جلسه امروز ستاد مبارزه با کرونا استان بر ادامه فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید شد.

وی افزود: بر اساس تصمیم این ستاد، ناوگان حمل و نقل شهری اعم از تاکسی ها، خودروهای وَن و اتوبوس ها از روز دوشنبه 25 فروردین ماه با یک فرآینده ویژه فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

شهردار همدان در ادامه بر لزوم حفظ سلامت عمومی شهروندان تاکید کرد و گفت: طبق تصمیم اتخاذ شده، تمامی رانندگان حمل و نقل عمومی از فردا دوشنبه ملزم به استفاده از ماسک و دستکش شدند.

صوفی افزود: در همین راستا و بر اساس تدابیر اندیشیده شده در ستاد مبارزه با کرونا شهرداری همدان، معاونت تاکسیرانی و اتوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت اتوبوس ها و ون های شهر همدان از فردا آغاز می شود

فعالیت اتوبوس ها و ون های شهر همدان از فردا آغاز می شود