مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 13:302020-04-12دانش

بسیج امکانات فنی واحد های دانشگاه آزاد استان کرمان برای امدادرسانی به سیل زدگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا منظری توکلی، رییس دانشگاه آزاد کرمان در بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان در جلسه هماهنگی ستاد بازسازی خرابی های ناشی از سیل جنوب کرمان شرکت کرد و با اشاره به هدایای ارسالی دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه جازموریان، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در آخرین بازدید خود از مناطق سیل زده بر بسیج امکانات فنی و مهندسی واحدهای استان به مردم جنوب استان کرمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا منظری توکلی، رییس دانشگاه آزاد کرمان در بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان در جلسه هماهنگی ستاد بازسازی خرابی های ناشی از سیل جنوب کرمان شرکت کرد و با اشاره به هدایای ارسالی دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه جازموریان، زهکلوت و اطراف کهنوج گفت: به همت واحد های استان بیش از 30 تن آرد، 3 هزار و 210 کیلو برنج، هزار و 400 لیتر روغن، 410 قوطی شیرخشک و 2 هزار و 500 بطری آب معدنی در اختیار هموطنان سیل زده قرار گرفت.

منظری افزود: هزار و 380 بسته مواد غذایی شامل رب گوجه، ماکارونی و انواع کنسرو و چای نیز در مرحله نخست امدادرسانی در این مناطق توزیع شده است.

در روز های بعدی نیز با بسیج نیرو ها بیش از هزار و 50 تخته پتو، 10 تن آرد و صد ها بسته مواد غذایی و مواد بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج امکانات فنی واحد های دانشگاه آزاد استان کرمان برای امدادرسانی به سیل زدگان

بسیج امکانات فنی واحد های دانشگاه آزاد استان کرمان برای امدادرسانی به سیل زدگان