مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 11:002020-04-12اقتصادي

تامین آب پایدار پایانه مرزی مهران از محل سامانه گرمسیری


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از تامین آب پایدار پایانه مرزی مهران از محل سامانه گرمسیری در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حیدر نعمتی ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید آب و فاضلاب استان اظهار کرد: اکنون پروژه های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی، گردشگری، خدمات و … در حال اجرا هستند که انتظار داریم شرکت آب و فاضلاب با تامین آب این طرح در روند بهره برداری از آنها همکاری کند.

وی در ادامه خواستار تامین آب شهر ایلام به ویژه در ایام پیک تابستان شد و گفت: شرکت آب و فاضلاب می تواند با ارتقا خط لوله از سد چم گردلان دغدغه تامین آب شهروندان ایلامی به عنوان خواسته به حق را برطرف کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با تاکید بر تامین آب پایدار پایانه مرزی مهران و شهر مهران از محل سامانه گرمسیری و همچنین تسریع در اجرای خط انتقال آب شهر ملکشاهی به عنوان انتظاری که در بین مردم این شهرستان ها ایجاد شده گفت: با تزریق به موقع اعتبار می توان این طرح ها را به سرانجام رساند.

نعمتی همچنین از مدیر عامل آب و فاضلاب کشور خواست با توجه به اینکه آب 122 روستای ایلام قبل از دولت تدبیر و امید به صورت سیار تامین می شد و اکنون شمار این روستاها به 22 روستا رسیده اعتبار لازم برای رفع مشکل تامین آب این روستاها اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب پایدار پایانه مرزی مهران از محل سامانه گرمسیری

تامین آب پایدار پایانه مرزی مهران از محل سامانه گرمسیری