موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 10:452020-04-12سياسي

آوینی تا زمان شهادت شناخته نشد/ آشنایی عمیق آوینی با مباحث فلسفی


نادر طالب زاده ضمن تشریح ابعاد مختلف اندیشه و شخصیت شهید سید مرتضی آوینی گفت: یکی از عجایب زمانه این بود که کسی آوینی را تا زمان شهادتش نمی شناخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هم زمان با بیست و هفتمین سالروز شهادت سید مرتضی آوینی ، بیستم فروردین 99، به همت جمعی از پژوهشگران مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع)، نشست هنر انقلاب منهای آوینی به صورت مجازی و با حضور نادر طالب زاده برگزار شد.

در این نشست، نادر طالب زاده ضمن تشریح ابعاد مختلف اندیشه و شخصیت شهید سید مرتضی آوینی گفت: یکی از عجایب زمانه این بود که کسی آوینی را تا زمان شهادتش نمی شناخت.

یادم هست زمانی که تابوت شهید آوینی در حیات حوزه هنری بود، مردم دور پیکرش جمع شده بودند و از بلندگوها هم صدای ایشان پخش می شد، در همان موقع پیرزنی که ازآنجا رد می شد گفت: عجب؛ این کسی که شهید شده همان کسی است که صدای او از تلویزیون پخش می شد؟ مرتضی در آن زمان برای همه غریبه بود، این هم از ضعف صداوسیما بود! به جای اینکه سراغ او بروند و درباره اش برنامه بسازند، او را حتی به سازمان ممنوع الورود کردند.

زمان شهادت مرتضی زمانی بود که ایشان باید منتشر می شد؛ و به همین دلیل آوینی با عروجش منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوینی تا زمان شهادت شناخته نشد/ آشنایی عمیق آوینی با مباحث فلسفی

آوینی تا زمان شهادت شناخته نشد/ آشنایی عمیق آوینی با مباحث فلسفی