مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 10:362020-04-12اقتصادي

برگزاری 10 میز تخصصی ساخت داخل/تشکیل کنسرسیوم شبکه تامین قطعات لوازم خانگی


وزارت صنعت از برگزاری ده میز تخصصی ساخت داخل خبر داد و اعلام کرد: 280 میلیون یورو از خریدهای خارجی که در گذشته انجام می شد، با تولیدات داخلی جایگزین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، نهضت ساخت داخل به عنوان مهمترین رویکرد محوری برنامه های وزارت صمت، باهدف دستیابی به استقلال و خوداتکایی صنعتی، تقویت و توسعه اقتصاد دانش بنیان، عمق بخشی به ساخت داخل با هدف تغییر رویکرد صنعتی کشور از مونتاژ به نوآوری، بسترسازی برای تقویت و توسعه درون زایی و برون گرایی با برگزاری میزهای تعمیق ساخت داخل دنبال شده است.

برای دستیابی به این اهداف تاکنون 10 میز تخصصی ساخت داخل در صنعت خودرو و موتور سیکلت، پتروشیمی، برق، الکترونیک و مخابرات، مس و فولاد برگزار شده است.

تبدیل 280 میلیون یورو از خرید خارج به استفاده از تولیدات داخلی همچنین تعمیق ساخت داخل طرح های تکرارپذیر و تبدیل خرید خارج به خرید داخل با پیگیری قانون حداکثر استفاده از خدمات تولیدی و خدماتی کشور و.

نیز با تلاش صنعتگران در صنایعی مانند پتروشیمی، نیروگاهی و صنایع معدنی توسعه یافته و از این طریق حدود 280 میلیون یورو از خرید خارج به استفاده از تولیدات داخلی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 10 میز تخصصی ساخت داخل/تشکیل کنسرسیوم شبکه تامین قطعات لوازم خانگی

برگزاری 10 میز تخصصی ساخت داخل/تشکیل کنسرسیوم شبکه تامین قطعات لوازم خانگی