مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-12اقتصادي

تولید 500 هزار ماسک در آموزشگاه های فنی و حرفه ای لرستان


محمدرضا آذرخش روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: بیش از 300 آموزشگاه آزاد در سطح استان فعال است که در مواقع ضروری بازوان توانمند فنی و حرفه ای هستند و از آغاز شیوع کرونا هر آموزشگاه به نوبه خود قدم های قابل قبولی را برداشته است.

وی با بیان اینکه آموزشگاه های آزاد مشکلات زیادی از جمله استیجاری بودن مکان فعالیت خود را دارند، ادامه داد: در بحث کرونا بسیاری از این کارگاه هابه صورت خودجوش پای کار آمدند به طوری که برخی از آن ها مواد اولیه ی دوخت ماسک را هم خود خریداری کرده بودند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان با اشاره به اینکه اولین فعالیت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در شهر الشتر بود، تصریح کرد: تاکنون بیش از 500 هزار ماسک تولید شده تا در اختیار مردم قرار گیرد.

آذرخش عنوان کرد: تولید و دوخت این مقدار ماسک با دست خالی یک کار جهادی بسیار بزرگ است و نباید از ظرفیت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای غافل شد.

وی با اشاره به آغاز فاز دوم تولید و دوخت ماسک در خرم آباد طی اواسط هفته جاری اضافه کرد: تهیه و دوخت ماسک ها با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی صورت می گیرد و با همکاری نیروهای جهادی و قرارگاه امام رضا به صورت رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 500 هزار ماسک در آموزشگاه های فنی و حرفه ای لرستان

تولید 500 هزار ماسک در آموزشگاه های فنی و حرفه ای لرستان