مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-12سياسي

جلسه رزمایش مواسات و کمک مومنانه سلطانیه برگزار شد


جلسه رزمایش مواسات و کمک مومنانه سلطانیه در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای شناسایی و کمک به نیازمندان با حضور مسؤولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امام جمعه سلطانیه ظهر امروز در جلسه رزمایش مواسات با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه، به روایتی از امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در فضیلت ماه شعبان اشاره کرد و اظهار داشت: انجام اعمال صالح در این ماه انسان را بهشتی می کند.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب با بیان اینکه کار خیر و عمل صالح محدود به چند رکعت نماز و روزه نیست، بلکه هر کار خیری که موجب رضایت خداوند باشد عمل صالح است، افزود: یکی از بهترین اعمال صالح، کمک به نیازمندان و دستگیری از فقراست.

وی با اشاره به فرازی از صلوات شعبانیه مبنی بر درخواست از خداوند برای کسب توفیق کمک به تنگدستان، تصریح کرد: کمک به نیازمندان، روزی خداوند به اغنیا است که در اموال آنها برای محرومین حقی قرار داده است.

حسینی نسب با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش گسترده مواسات و کمک مؤمنانه در کشور ادامه داد: این جلسه در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای شناسایی و کمک به نیازمندان تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه رزمایش مواسات و کمک مومنانه سلطانیه برگزار شد

جلسه رزمایش مواسات و کمک مومنانه سلطانیه برگزار شد