مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-12اجتماعي

بیش از 85 درصد مدارس گلستان به سامانه شاد متصل شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: بیش از 85درصد مدارس گلستان به سامانه شاد متصل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان گوهری راد پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استان، اظهارکرد: سلامت همکاران و دانش آموزان مقدم بر هر فعالیتی است و همه ما باید با رعایت نکات و اصول بهداشتی مراقب سلامت همدیگر باشیم.

وی اضافه کرد: معلمان و همکاران فرهنگی استان گلستان با همکاری مطلوب والدین، آموزش را در بستر فضای مجازی ادامه دادند و مانع عقب افتادگی دانش آموزان شدند و می توان از آن به عنوان یک جهاد آموزشی یاد کرد که جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.

گوهری راد در خصوص نرم افزارجدید تولید شده توسط وزارت آموزش و پرورش، افزود: در حال حاضر پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHADAP بامالکیت و مدیریت وزارت متبوع، در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: فعلاً این نرم افزار برای مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی فعال شده است و آنان می توانند این نرم افزار را دریافت و نصب کنند.

گوهری راد با بیان اینکه تا این لحظه بیش از 85 درصد مدارس گلستان به سامانه شاد متصل شده اند، گفت: به تمام مسائل و مشکلات آموزش مجازی واقف هستیم ولی اعتقاد داریم که این آموزش یک گام به جلوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 85 درصد مدارس گلستان به سامانه شاد متصل شد

بیش از 85 درصد مدارس گلستان به سامانه شاد متصل شد