مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-12حوادث

عامل قتل اعضای خانواده رودباری بازداشت شد


دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب از بازداشت عامل قتل یک پیرمرد 70ساله و کودک خردسال رودباری خبر داد و گفت: برخورد دستگاه قضایی با مخلین نظم وامنیت عمومی سخت؛ - ایسنا/کرمان دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب از بازداشت عامل قتل یک پیرمرد 70ساله و کودک خردسال رودباری خبر داد و گفت: برخورد دستگاه قضایی با مخلین نظم وامنیت عمومی سخت؛پشیمان کننده و بازدارنده خواهد بود.

حامد عمرانی در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: پس از کسب گزارشی در آخرین ساعات از آخرین روز سال 98، مبنی بر تیراندازی مسلحانه در حومه شهر رودبار جنوب بلافاصله دادستانی رودبار جنوب به موضوع ورود و بازپرس ویژه قتل این دادسرا در محل حادثه حضور یافت.

این مقام قضایی اعلام کرد: متاسفانه در این حادثه یک پیرمرد 70ساله (پدربزرگ خانواده) به همراه یک کودک خردسال به ضرب گلوله اسلحه کلاشینکف به قتل رسیدند و مادر و دیگر پسر خانواده به علت شدت جراحات به بیمارستان اعزام شدند که خوشبختانه حال عمومی آنها خوب گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در همان ساعات اولیه حادثه دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه تلخ صادر شد، بیان کرد: طبق تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل از اقوام خانواده مقتول بوده که اختلافات خانوادگی و مالی علت و انگیزه این جنایت بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل قتل اعضای خانواده رودباری بازداشت شد

عامل قتل اعضای خانواده رودباری بازداشت شد