مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-12سياسي

رزمایش «بخشش ایرانیان» در راستای رزمایش گسترده مواسات آماده کمک به نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمیته امداد در سطح کشور رزمایش بخشش ایرانیان را نام گذاری کرده و در سطح کشور تمام کمیته های امداد حاضر شدند پای کار بیایند و در خراسان رضوی نیز آماده شدند که در ایام ماه رمضان خدمات ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حبیب الله آسوده امروز در گفت وگوی خبری اینستاگرامی با موضوع رزمایش مواسات و همدلی و کمک به فقرا توسط کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از فعالیت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی که در مراکز نیکوکاری تجلی پیدا کرده این است که در این استان، بیش از 250 مرکز با ماهیت مردمی و هیأت امنایی بین پنج تا هفت نفر از مومنین منطقه که عمدتا ریاست هیأت با امام جماعت است، تشکیل شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه این طرح مسجد پایه و امام محور است، بیان کرد: قرارگاه مردمی، خیرین و خانواده های تهیدست منطقه را شناسایی می کنند تا اینکه حداقل هر خانواده ای بتواند خانواده ای را حمایت کند و رزمایش گسترده مواساتی که مقام معظم رهبری در نیمه شعبان بیان کردند، شکل گیرد.

وی با اشاره به اینکه طرحی مانند طرح نیکوکاری کمیته امداد در محلات در حال انجام است، ادامه داد: پس از اسفند که بحث شیوع کرونا اتفاق افتاد، قرارگاه مردمی نیکوکاری با محوریت مراکز نیکوکاری خراسان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش «بخشش ایرانیان» در راستای رزمایش گسترده مواسات آماده کمک به نیازمندان

رزمایش «بخشش ایرانیان» در راستای رزمایش گسترده مواسات آماده کمک به نیازمندان