مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-12سياسي

طراحی اپلیکشینی برای اعلام سرقت به پلیس/ صدور 6 میلیون گواهینامه در سال گذشته


فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشریح عملکرد ناجا در سال 98 از اقدامات این نیرو در مقابله با کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت.

- فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشریح عملکرد ناجا در سال 98 از اقدامات این نیرو در مقابله با کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در یک برنامه تلویزیونی به اقدامات ناجا در سال 98 پرداخت و اظهار داشت: سال 98، یک سال پرحادثه برای ملت ایران بود زیرا نیروی انتظامی علاوه بر مناسبت های تقویمی نظیر نوروز، ارتحال امام(ره)، اربعین، روز قدس، دهه فجر و.

که جزء برنامه های روتین آن به شمار می آید، تامین امنیت این مراسم ها را نیز برعهده دارد.

وی با اشاره به اتفاقات سال 98، گفت: در ابتدای سال گذشته با وقوع سیل مواجه بودیم به گونه ای که به چندین استان کشور آسیب رساند اما همکارانم به علت آمادگی صددرصدی توانستند نقش خود را خوبی ایفاء کنند و اطلاع رسانی، خدمات رسانی و امداد رسانی خوبی به هموطنان سیل زده داشته باشند چرا که هر ساله قرارگاه نوروزی از 25 اسفند تا نیمه فروردین ماه برقرار است.

وی به شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مراسم تشییع وی اشاره و بیان کرد: شهادت ایشان خسارت سنگینی برای ملت ایران وارد کرد؛ حضور دهها میلیونی مردم و تشییع باشکوه این شهید بزرگوار، عظمت و افتخاری برای کشور بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی اپلیکشینی برای اعلام سرقت به پلیس/ صدور 6 میلیون گواهینامه در سال گذشته

طراحی اپلیکشینی برای اعلام سرقت به پلیس/ صدور 6 میلیون گواهینامه در سال گذشته