مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 05:362020-04-12اقتصادي

بندر شهیدباهنر به تجهیزات نوین تجهیز خواهد شد


مدیر بنادر شهید باهنر افزایش سرعت تخلیه و بارگیری از طریق بهبود شاخص های عملیاتی با هدف ارتقای خدمات و بهره گیری از تجهیزات نوین را از برنامه های مهم سال جهش تولید عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید رضا محمد حسینی با بیان اینکه برای رسیدن به چشم اندازهای ترسیم شده در بنادر شرق استان در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید) دو رویکرد کوتاه مدت و میان مدت تدوین شده، اظهارداشت: برآنیم که با تقویت و تسریع در تخلیه و بارگیری و ارتقای شاخص های عملیاتی و البته با رعایت الزامات ایمنی و زیست محیطی سهم بیشتر و نقش پر رنگ تری را در منطقه ایفا کنیم.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: برای رسیدن به افق های پیش رو با در نظر گرفتن مقتضیات و برنامه های توسعه ای دو برنامه کوتاه مدت و میان مدت ترسیم شده که بر اساس آن نقشه راه حرکت خواهیم کرد.

این مقام مسئول افزایش بهره وری از زیرساخت ها از طریق نظارت مستمر بر فرایند تخصیص اسکله، واکاوی مستمر و حذف فرآیندهای غیر ضرور، تقویت و مستند سازی فرآیندهای عملیاتی، تلاش در جهت واگذاری بنادر کوچک به بخش خصوصی، جذب کالاهای جدید و راه اندازی خطوط حمل دریایی جدید از طریق بکارگیری روش های نوین بازاریابی، نظارت بیشتر بر فرایندهای اسنادی دریایی و بندری و همچنین پیگیری تأمین شناورهای آتشخوار ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر شهیدباهنر به تجهیزات نوین تجهیز خواهد شد

بندر شهیدباهنر به تجهیزات نوین تجهیز خواهد شد