مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-12سياسي

خانه «ضرابی» همدان حریم خود را شناخت


مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: محدوده عرصه و حریم خانه «ضرابی» در شهر همدان تعیین شد.

- همدان - مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: محدوده عرصه و حریم خانه ضرابی در شهر همدان تعیین شد.

علی مالمیر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه محدوده عرصه و حریم خانه ضرابی در شهر همدان تعیین شد، گفت: در اجرای بند 12 ماده 3 قانون اساسنامه سازمان میراث فرهنگی کشور مصوب سال 1367 نقشه محدوده، عرصه، حریم و ضوابط دولتی و معماری مربوط به اثر ملی و فرهنگی تاریخی خانه ضرابی واقع در شهرستان همدان ابلاغ شد.

مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: محدوده و حریم آثر مذکور تحت حفاظت و نظارت وزارت میراث فرهنگی بوده و هرگونه دخل و تصرف در محدوده حریم و ضوابط مقرر مشمول مجازات قانونی خواهد بود .

مالمیر گفت: خانه ضرابی همدان به شماره 3040 در سال 1379 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است وی همچنین از دستگیری یک حفار غیرمجاز در اسدآباد خبر داد و گفت: به استناد گزارش پایگاه حفاظت شهرستان اسدآباد و در پیگیری گزارش اعضای انجمن میراث فرهنگی شهر اسدآباد مبنی بر حفاری غیر مجاز در داخل منزلی در بافت قدیمی این شهر عوامل یگان حفاظت شهرستان اسدآباد پس از پایش محل و با همکاری عوامل پلیس آگاهی شخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه «ضرابی» همدان حریم خود را شناخت

خانه «ضرابی» همدان حریم خود را شناخت