مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 03:002020-04-11اقتصادي

آبگیری حوضچه های تغذیه مصنوعی نیروگاه مفتح


مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان گفت: در پی بارش روزهای اخیر و جاری شدن آب در رودخانه فصلی قره چای، عملیات آبگیری حوضچه های تغذیه مصنوعی نیروگاه شهید مفتح آغاز شد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان گفت: در پی بارش روزهای اخیر و جاری شدن آب در رودخانه فصلی قره چای، عملیات آبگیری حوضچه های تغذیه مصنوعی نیروگاه شهید مفتح آغاز شد.

عبدالمجید دیناروند بیان کرد: نیروگاه شهید مفتح دارای شش حوضچه تغذیه مصنوعی است و حجم آبگیری حوضچه ها در هر سیلاب افزون بر یک و نیم میلیون مترمکعب است.

وی با بیان اینکه آبگیری حوضچه ها سبب کنترل سیلاب ها و تغذیه سفره های زیر زمینی می شود، افزود: این نیروگاه از سال 94 تاکنون آب مورد نیاز برای استفاده در چرخه تولید را از پساب تصفیه شده فاضلاب شهر همدان تأمین می کند و استفاده از منابع آب های زیرزمینی به یک حلقه چاه برای مصرف آب شرب کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، دیناروند با بیان اینکه حوضچه های نیروگاه در بارندگی های سال گذشته بیش از پنج بار آبگیری شده بود، ابرازامیدواری کرد که با بارش رحمت الهی در سالجاری بیش از سه مرحله آبگیری حوضچه های تغذیه مصنوعی صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگیری حوضچه های تغذیه مصنوعی نیروگاه مفتح

آبگیری حوضچه های تغذیه مصنوعی نیروگاه مفتح