مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 01:102020-04-11فرهنگي

کسر مالیات از تئاتر پذیرفتنی نیست/ مسئولان پشت چشم نازک می کنند!


هادی مرزبان از هنرمندان باسابقه تئاتر معتقد است کسر مالیات از تئاتر ناشی از نبود شناخت مسئولان تصمیم گیرنده در دولت و مجلس از تئاتر به عنوان یک فعالیت فرهنگی و هنری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی مرزبان از جمله کارگردان های باسابقه تئاتر ایران، قصد داشت در سال جاری نمایش دکتر نون را با حضور رضا کیانیان در تالار وحدت روی صحنه ببرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن های تئاتر، تولید و اجرای این اثر به زمانی دیگر موکول شد.

وی که در کارنامه کارگردانی خود آثار متعددی را از جمله لبخند با شکوه آقای گیل ، شب روی سنگفرش خیس ، باغ شب نمای ما یا قبله عالم و پایین گذرسقاخانه را روی صحنه برده، همچون اکثر اعضای خانواده تئاتر ایران، نسبت به کسر مالیات بر ارزش افزوده از تئاتر منتقد است.

مرزبان درباره اینکه باید در شرایط پساکرونا موضوع کسر 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده از اجراهای تئاتری لغو شود، به خبرنگار مهر گفت: تئاتر در کشور ما چه در گذشته و چه در حال حاضر، همیشه مهجور و غریب بوده است.

متأسفانه دوستان و مسئولان تصمیم گیرنده همیشه برای تئاتر پشت چشم نازک می کنند! بسیاری از تئاتری ها خط فقر را زیر و رو کرده اند ولی به خاطر اینکه صورت خود را با سیلی سرخ می کنند، کسی متوجه این موضوع نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسر مالیات از تئاتر پذیرفتنی نیست/ مسئولان پشت چشم نازک می کنند!

کسر مالیات از تئاتر پذیرفتنی نیست/ مسئولان پشت چشم نازک می کنند!