مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 01:052020-04-11سياسي

کسر مالیات از تئاتر پذیرفتنی نیست/ پشت چشم نازک کردن مسئولان!


هادی مرزبان از هنرمندان باسابقه تئاتر معتقد است کسر مالیات از تئاتر ناشی از نبود شناخت مسئولان تصمیم گیرنده در دولت و مجلس از تئاتر به عنوان یک فعالیت فرهنگی و هنری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: تئاتر در کشور ما چه در گذشته و چه در حال حاضر، همیشه مهجور و غریب بوده است.

متأسفانه دوستان و مسئولان تصمیم گیرنده همیشه برای تئاتر پشت چشم نازک می کنند! بسیاری از تئاتری ها خط فقر را زیر و رو کرده اند ولی به خاطر اینکه صورت خود را با سیلی سرخ می کنند، کسی متوجه این موضوع نمی شود.

هر چه فکر می کنم کسر مالیات بر ارزش افزوده با هیچ معیاری قابل مقایسه و درک نیستوی متذکر شد: بسیاری از مسئولان تصمیم گیرنده هنوز به تئاتر به عنوان مطربی نگاه می کنند و این هنر را به عنوان یک اقدام فرهنگی تأثیرگذار نمی بینند، البته تقصیری هم ندارند زیرا از تئاتر شناخت ندارند و نمی دانند مادر همه هنرها، همین بدبخت غریب است.

این هنرمند شناخته شده تئاتر با اشاره به روند چند ماهه تمرین و اجرای یک اثر نمایشی، یادآور شد: مگر فروش یک اثر نمایشی بعد از چند ماه تمرین و اجرا و با توجه به هزینه های تمرین و تولید یک نمایش چقدر است که از آن مالیات بر ارزش افزوده هم کسر می کنند؟ گویا مسئولان تصمیم گیرنده فقط تعداد انگشت شماری از تئاترهای تجاری را دیده اند که هر چند سال یک بار تولید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسر مالیات از تئاتر پذیرفتنی نیست/ پشت چشم نازک کردن مسئولان!

کسر مالیات از تئاتر پذیرفتنی نیست/ پشت چشم نازک کردن مسئولان!