مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 00:302020-04-11دانش

اعتراض جمعی از دانشجویان سوره به سیاست های آموزشی دانشگاه در دوران کرونا


در پی ادامه تعطیلی دانشگاه ها بر اثر شیوع کرونا ویروس، جمعی از دانشجویان دانشگاه سوره خواستار مجاز شدن حذف ترم بدون احتساب سنوات و ذخیره شدن شهریه ترم جاری برای نیمسال آینده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،کلاس های حضوری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور از هفته اول اسفند ماه و به دنبال شیوع کرونا ویروس به منظور جلوگیری از همه گیری این ویروس و تبعات ناشی از آن رسما تعطیل شد و به همین جهت نیز سبک آموزش در این مراکز از حضوری به آموزش الکترونیکی و مجازی تغییر کرد.

با توجه به شرایط به وجود آمده برای ادامه تحصیل در نیم سال دوم تحصیلی 98_99 ،دانشجویان دانشگاه سوره در نامه ای که رونوشت آن به دکتر خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم نیز ارسال شده،خطاب به رییس دانشگاه سوره نسبت به رویکرد این دانشگاه در خصوص اجبار آنها برای حضور در کلاس های مجازی، عدم اجازه دانشگاه برای حذف ترم جاری و تعویق کلاس های عملی اعتراض کردند.

این دانشجویان در نامه خود عنوان کردند؛ ما از مسئولان دانشگاه خواستار تدوین سیاست های عادلانه و تبیین سیاست های جدید در خصوص آموزش مجازی ترم تحصیلی جاری هستیم به گونه ای که حقوق مادی و معنوی آنها تضییع نشود.

در بخشی از نامه این دانشجویان آمده است: حذف ترم بدون احتساب سنوات و اخذ شهریه برای آن دسته از دانشجویانی که به هر دلیلی امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض جمعی از دانشجویان سوره به سیاست های آموزشی دانشگاه در دوران کرونا

اعتراض جمعی از دانشجویان سوره به سیاست های آموزشی دانشگاه در دوران کرونا