مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 16:302020-04-11اجتماعي

ریزش کوه در مسیر بجنورد به شیروان و اسفراین


مسئول مدیریت بحران اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ریزش کوه در محور بجنورد به شیروان در محدوده روستای قوچ قلعه و بجنورد به اسفراین در محدوده پیش از تونل اتفاق افتاد که اکنون رفع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی رضا کمالی مطلق از ریزش کوه در مسیر بجنورد به شیروان و اسفراین خبر داد و اظهار کرد: بارندگی عصر امروز باعث ریزش کوه در مسیرهای بجنورد به اسفراین و بجنورد شیروان شد.

مسئول مدیریت بحران اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: مشکل ریزش کوه در محور بجنورد-شیروان در محدوده روستای قوچ قلعه، حل شده و پاک سازی شده است.

وی افزود: بارش باران همچنین سبب ریزش کوه در محور اسفراین- بجنورد، در محدوده قبل از تونل شد که نیروهای راهداری در حال برداشت و پاک سازی ریزش کوه  هستند.

کمالی مطلق افزود: بر اساس گزارش شهرستان ها، در شهرستان بجنورد، سیل در روستای کلاته یاور سبب رسوب گذاری شده که اکنون برطرف شده و رسوب برداری انجام شده است.

وی گفت: سیلاب در محور روستای بوربور شهرستان مانه و سملقان و محور بام شهرستان اسفراین، سبب رسوب گذاری شده که رسوب برداری انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش کوه در مسیر بجنورد به شیروان و اسفراین

ریزش کوه در مسیر بجنورد به شیروان و اسفراین