مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 15:352020-04-11اقتصادي

ساماندهی افراد زباله گرد و مراکز خرید ضایعات در سطح بروجرد


معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد گفت: ساماندهی افراد زباله گرد و مراکز خرید ضایعات سطح با اهتمام بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا غلامپور امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز فعالیت پیمانکار طرح مدیریت تفکیک پسماند از اواسط اردیبهشت ماه، شهرداری بروجرد درنظر دارد تا طرح نظارت و ساماندهی زباله گردها و مراکز خرید ضایعات سطح شهر را با اهتمام بیشتری در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: در همین راستا شهرداری بروجرد این آمادگی را دارد تا در صورت تمایل افراد زباله گرد نسبت به تشکیل پرونده، اقدام کرده و از ظرفیت این افراد در طرح مدیریت تفکیک پسماند استفاده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد با بیان اینکه مراکز جمع آوری و خرید ضایعات در دسته مشاغل پرخطر شیوع کرونا طبقه بندی شده اند، ادامه داد: تعطیلی مراکز مذکور تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و با عنایت به آغاز بکار طرح مدیریت تفکیک پسماند، و تهدیداتی که فعالیت این مراکز برای بهداشت عمومی در بر دارد مراکز مذکور از جمع آوری ضایعات مربوط به زباله منع و دامنه فعالیت آنها به حوزه هایی همچون آهن آلات محدود خواهد شد.

غلامپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طبق دستور استاندار لرستان، اداره کل امور عشایر استان و اداره منابع طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی افراد زباله گرد و مراکز خرید ضایعات در سطح بروجرد

ساماندهی افراد زباله گرد و مراکز خرید ضایعات در سطح بروجرد