مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 14:452020-04-11فرهنگي

سقف بازار امین السلطان تهران برای دومین بار فروریخت +فیلم


بعد از ریزش بخشی از طاقِ بازار امین السلطان در خیابان مولوی تهران در جمعه 22 فروردین که به دنبال بارندگی های چند روز گذشته رخ داد، بخش دیگری از سقفِ این بازار نیز شنبه 23 فروردین فرو ریخت.

- سقف بازار امین السلطان تهران برای دومین بار فروریخت +فیلم بعد از ریزش بخشی از طاقِ بازار امین السلطان در خیابان مولوی تهران در جمعه 22 فروردین که به دنبال بارندگی های چند روز گذشته رخ داد، بخش دیگری از سقفِ این بازار نیز شنبه 23 فروردین فرو ریخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال بارندگی مستمر باران در روزهای گذشته، صبح جمعه 22 فروردین بخشی از طاقِ ضربی بازار میدان امین السلطان ریزش کرده بود که با اطلاع عوامل شهرداری منطقه به میراث فرهنگی تهران، معاون میراث فرهنگی میزان آسیب های وارد شده را بررسی و اعلام کرد که یکی از تویزه های این بخش از بازار امین السلطان در اثر رطوبت ناشی از سقف، (جمعه 22 فروردین) ریزش کرده است.

مرتضی ادیب زاده - معاون میراث فرهنگی استان تهران - حتی بعد بازدید از سقفِ ریخته شده در بازار امین السلطان اعلام کرد که قرار شد تا شهرداری ناحیه چهار منطقه 12 تهران، ضمن ایمن سازی گذر با داربست فلزی، مالکان و کسبه واحدهای پیرامون این بخش، با نظارت کارشناسان میراث فرهنگی در اسرع وقت نسبت به عایق بندی پشت بام و تویزه آسیب دیده اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف بازار امین السلطان تهران برای دومین بار فروریخت +فیلم

سقف بازار امین السلطان تهران برای دومین بار فروریخت +فیلم