مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-11سياسي

غلبه بر موانع رونق تولید و اشتغال بدون رهبری علمی مجلات دانشگاهی محقق نخواهد شد


مدیرکل امور علم سنجی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: عبور از بحران کرونا و غلبه بر موانع رونق تولید و اشتغال، بدون رهبری علمی مجلات دانشگاهی محقق نخواهد شد.

- مدیرکل امور علم سنجی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: عبور از بحران کرونا و غلبه بر موانع رونق تولید و اشتغال، بدون رهبری علمی مجلات دانشگاهی محقق نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی جهان مدیرکل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ابلاغ شیوه نامه بررسی حکمرانی در جهان پساکرونا توسط رییس دانشگاه و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی رونق تولید و اشتغال، گفت: کرونا اشتغال جامعه و رکود تولید را هدف گرفته و اکنون ضرورت جهت دار شدن فعالیت های پژوهشی کشور در مسیر رفع مشکلات بیش از پیش آشکار می شود؛ به طوری که عبور از بحران کرونا و غلبه بر موانع رونق تولید و اشتغال، بدون رهبری علمی مجلات دانشگاهی محقق نخواهد شد.

دکتر جهان ادامه داد: گستردگی ویروس کرونا، تعادل عرضه و تقاضا را بهم ریخته به طوری که نیازهای جدید در عرصه تولید و خدمات به سرعت در حال شکل گیری هستند.

تعطیلی بسیاری از مشاغل و بطور همزمان نیاز به تجهیزات حفاظتی و درمانی و خدمات نوین تامین مواد غذایی و سایر اقلام در شرایط محدودیت جابجایی افراد و جریان مواد و کالاها، از جمله چالش های کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلبه بر موانع رونق تولید و اشتغال بدون رهبری علمی مجلات دانشگاهی محقق نخواهد شد

غلبه بر موانع رونق تولید و اشتغال بدون رهبری علمی مجلات دانشگاهی محقق نخواهد شد