مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 11:352020-04-11اجتماعي

75 درصد تماس های مردم با خط مشاوره بهزیستی مازندران مربوط به کرونا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ، دکتر فرزاد گوهردهی گفت : از زمان شیوع کرونا و مشکلات ناشی از آن تعداد هفت هزار و 5نفر با خط مشاوره رایگان تلفنی بهزیستی ، تماس داشته اند.

وی با بیان اینکه به طور متوسط روزانه 140 تماس با صدای مشاور مازندران گرفته شده است افزود: : تعداد 5 هزار و 250 تماس یعنی 75 درصد تماس ها در زمینه ی کرونا می باشد و 25 درصد تماس ها مربوط به مشکلات روزمره در حوزه خانواده، تربیت کودکان، مشاوره قبل از ازدواج و .

بوده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه سن اغلب افراد تماس گیرنده به مرکز مشاور بین سنین 20 تا 40 سال می باشد گفت: 44 درصد از تماس های گرفته شده در خصوص اضطراب ،ترس و استرس مواجه با کرونا بوده است.

وی بیان کرد: اغلب تماس گیرندگان نگران هستند که خود یا خانواده شان به کرونا مبتلا شوند؛ علاوه بر این ترس از مرگ نیز از مواردی است که مطرح می شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران اظهار داشت: 16 درصد تماس ها نیز در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به کودکان، نوجوانان و اوقات فراغت فرزندان در زمان قرنطینه بوده است گوهردهی با بیان اینکه 65 درصد از افراد تماس گیرنده مرتبط با کرونا، زنان هستند ادامه داد : مسائل و مشکلات زناشویی در بحران کرونا نزدیک به 40 درصد تماس ها را به خود اختصاص داد که می توان به بدرفتاری عاطفی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد تماس های مردم با خط مشاوره بهزیستی مازندران مربوط به کرونا است

75 درصد تماس های مردم با خط مشاوره بهزیستی مازندران مربوط به کرونا است