مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 11:352020-04-11اجتماعي

دعوا بر سر سد خاکی و سیلابی که وارد سبزوار شد


وقتی بحرانی در یک شهر رخ می دهد فرصتی برای پیدا کردن مقصر حادثه در لحظه بحران نیست و حداقل انتظار از مسئولان این هست که ایراد نواقص و مشکلات را به گردن دیگران نیاندازند.

وقوع سیلاب امروز در سبزوار و جاری شدن آن در غرب شهر سبزوار، نشان داد برخی از مسئولان علیرغم هشدارهای داده شده و شاهد بودن سیلاب های بهاری سال گذشته هشدارها را جدی نگرفته اند و همچنان به دنبال فرافکنی و انداختن مشکلات به گردن دیگر ادارات دولتی هستند.

صبح امروز شهردار سبزوار در حالی که در کنار سیلاب ایستاده و مدعی است به تمام نیروهایش از شب گذشته آماده باش داده است اما شاهدیم سیلاب به شهر وارد شده و مطابق گفته های برخی شاهدین عملاً کار خاصی برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از وقوع حادثه و رسیدن سیلاب به شهر نشده است.

علی کوشکی، شهردار سبزوار در همین رابطه در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، مسئولیت سیلاب را به عهده آب منطقه ای، منابع طبیعی و آبخیز داری انداخت و گفت: علیرغم تذکرات و برگزاری جلسات مختلفی که برگزار شده است اما متأسفانه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و آب منطقه ای اقدامات مؤثری برای جلوگیری از سیلاب ها در شمال سبزوار به عمل نیاوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوا بر سر سد خاکی و سیلابی که وارد سبزوار شد

دعوا بر سر سد خاکی و سیلابی که وارد سبزوار شد