مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 11:152020-04-11اجتماعي

امدادرسانی به 76 نفر در پی وقوع سیلاب در قم


هادی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آماده باش تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قم در مقابله با سیل و آبگرفتگی، افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش متناوب باران در سطح استان قم و برف در ارتفاعات این جمعیت طی روزهای گذشته نسبت به فراخوان امدادگران و نجاتگران عملیاتی و بارگیری تجهیزات سیل و آبگرفتگی اقدام کرد.

وی با بیان اینکه در مجموع 40 نجاتگر و هشت تیم سیلاب استان در آماده باش کامل بودند، افزود: در فراخوان ارسال شده 20 نجاتگر در قالب چهار تیم سیلاب در شهرستان قم، 15 نجاتگر در قالب سه تیم سیلاب در شهر کهک و پنج نجاتگر در قالب یک تیم سیلاب در شهر جعفریه حضور یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: در 21 فروردین ماه سه عملیات امداد و نجات شامل انتقال اعضای یک خانواده به منطقه امن، رفع آبگرفتی معابر و تخلیه آب منازل و رهایی خودرو از داخل رودخانه انجام شد.

وی گفت: در 22 فروردین ماه نیز سه مورد عملیات امداد و نجات شامل آبگرفتگی معابر در شهر کهک و تخلیه آبگرفتگی منزل و همچنین رفع آبگرفتی زیر پل جنت آباد محور قم به بخش قنوات و رهاسازی فرد داخل خودرو توسط تیم سیلاب انجام شد.

سلیمی اظهار کرد: به دلیل مسدود شدن راه ارتباطی روستای شاه اسماعیل از توابع بخش کهک بر اثر وقوع سیلاب به جیره غذای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 76 نفر در پی وقوع سیلاب در قم

امدادرسانی به 76 نفر در پی وقوع سیلاب در قم