مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-11اجتماعي

امدادرسانی به 76 نفر در پی وقوع سیلاب در قم


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم گفت: طی 48 ساعت گذشته عملیات تخلیه آب از منازل در چهار نقطه از سطح شهرهای قم و کهک انجام گرفت و در مجموع به 76 نفر حادثه دیده امدادرسانی شد.

- هادی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آماده باش تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قم در مقابله با سیل و آبگرفتگی، افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش متناوب باران در سطح استان قم و برف در ارتفاعات این جمعیت طی روزهای گذشته نسبت به فراخوان امدادگران و نجاتگران عملیاتی و بارگیری تجهیزات سیل و آبگرفتگی اقدام کرد.

وی با بیان اینکه در مجموع 40 نجاتگر و هشت تیم سیلاب استان در آماده باش کامل بودند، افزود: در فراخوان ارسال شده 20 نجاتگر در قالب چهار تیم سیلاب در شهرستان قم، 15 نجاتگر در قالب سه تیم سیلاب در شهر کهک و پنج نجاتگر در قالب یک تیم سیلاب در شهر جعفریه حضور یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: در 21 فروردین ماه سه عملیات امداد و نجات شامل انتقال اعضای یک خانواده به منطقه امن، رفع آبگرفتی معابر و تخلیه آب منازل و رهایی خودرو از داخل رودخانه انجام شد.

وی گفت: در 22 فروردین ماه نیز سه مورد عملیات امداد و نجات شامل آبگرفتگی معابر در شهر کهک و تخلیه آبگرفتگی منزل و همچنین رفع آبگرفتی زیر پل جنت آباد محور قم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 76 نفر در پی وقوع سیلاب در قم

امدادرسانی به 76 نفر در پی وقوع سیلاب در قم