مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 10:562020-04-11سياسي

کرونا روند بازسازی مناطق سیل زده و زلزله زده خوزستان را دچار وقفه کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا مسعود انصاریان روز شنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و دهه حساب 100 امام بیان کرد:با توجه به اینکه توزیع و تولید مصالح ساختمانی در کشوربه دلیل شیوع بیماری کرونا با تعطیلی رو به رو شده و امکان انتقال بخشی از کارگران ماهر غیربومی به خوزستان نیزمنتفی است،بازسازی مناطق سیل زده غرب و جنوب خوزستان و بازسازی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان نیز از برنامه عقب است.

سیلاب فروردین 1398 به بیش از 20هزار واحد مسکونی در خوزستان خسارت زد و پنج هزار و 561 واحدمسکونی شهری و روستایی این استان نیز تخریب شد.

زلزله 5.

8 دهم ریشتری مسجدسلیمان در تیر پارسال نیز به 10هزار و 839واحد مسکونی و تجاری این شهرستان خسارت سنگین وارد کرد.

پایان عملیات بازسازی واحدهای خسارتی سیلاب خوزستان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با بیان اینکه تعمیرات همه 20هزار و 323واحد خسارت دیده ناشی از سیل فروردین پارسال استان به پایان رسیده افزود: ساخت 2 هزار واحد مسکونی احداثی ناشی از سیلاب نیز به اتمام رسیده و سه هزار و 985 واحد مسکونی نیز به مراحل سقف و دیوار چینی رسیده است.

انصاریان با بیان اینکه طبق برنامه ، پرونده بازسازی مناطق آسیب دیده ناشی از سیلاب پارسال باید تا پایان سال 1398 بسته می شد گفت: تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا روند بازسازی مناطق سیل زده و زلزله زده خوزستان را دچار وقفه کرد

کرونا روند بازسازی مناطق سیل زده و زلزله زده خوزستان را دچار وقفه کرد