مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 10:562020-04-11دانش

جلیلی: مدافعان حرم نسل تربیت شده با راهبرد فرهنگی شهید آوینی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید جلیلی فعال فرهنگی و رسانه ای در گفتگوی زنده اینستاگرامی که با عنوان الگوی آوینی جمع سلب و ایجاب به همت اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی برگزار شد، - یک فعال فرهنگی و رسانه ای گفت: مدافعان حرم نسل تربیت شده با راهبرد فرهنگی شهید آوینی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید جلیلی فعال فرهنگی و رسانه ای در گفتگوی زنده اینستاگرامی که با عنوان الگوی آوینی جمع سلب و ایجاب به همت اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی برگزار شد، گفت: آوینی یک مجاهد فرهنگی بود و سینما را عرصه جهاد میدید و از کسی نمی ترسید.

آوینی در مبارزه با رئوس روشنفکری آن زمان منفعل نمی شد و می دانست که اگر اینگونه به غرب زده ها حمله نکند، آن ها حمله خواهند کرد.

وی افزود: در سال های اخیر مباحثی مطرح شده که بیان می دارد آوینی فردی روشنفکر بود و با جریان های حزب الهی خیلی تفاوت داشت.

در صورتی که با نگاهی به کتاب ها و نوشته های او، چیز دیگری متوجه می شویم.

او از جریان غربگرا نه ترسی و نه تعارفی داشت و حرفش را در نوشته های خود صریح اعلام می کرد و همچنین هیچ ذوق زدگی ای به آن ها نداشت.

وی با اشاره به اینکه در مورد آوینی از زوایای متفاوتی می توان صحبت کرد، افزود: وجود آوینی برکات زیادی را برای ما و انقلاب اسلامی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: مدافعان حرم نسل تربیت شده با راهبرد فرهنگی شهید آوینی هستند

جلیلی: مدافعان حرم نسل تربیت شده با راهبرد فرهنگی شهید آوینی هستند