مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 09:362020-04-11سياسي

سپاه درصدد پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است


سردار حسین معروفی روز شنبه در آیین معارفه فرمانده سپاه شهرستان سیرجان افزود: یکی از ماموریت های سپاه ماموریت نظامی و امنیتی است و سپاه پاسداران، سپاه انقلاب است و در هر عرصه ای که نیاز باشد ورود می کند.

وی تاکید کرد: خط کش گذاری ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دشمن و معاند است و خط قرمز دیگری نداریم و به دنبال تقویت جبهه انقلاب اسلامی هستیم، فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه لباس، مکان و زمان برای سپاه معنا ندارد تصریح کرد: مانند سپهبد شهید سلیمانی در یک زمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بود، زمان برای امنیت جنوبشرق کشور تلاش می کرد و در یک زمان دیگر در جبهه مقاومت جهان اسلام تلاش کرد.

وی ادامه داد: سپاه رسالت محور و تکلیف گرا و انقلابی است و انقلابی فکر کرده و انقلابی عمل می کند و سپاه مردمی است و فلسفه مردمی بودن سپاه بسیج است.

سردار معروفی تاکید کرد: بسیج با سپاه و سپاه با بسیج تکمیل می شود اما مدل مدیریت در سپاه و بسیج متفاوت است و بسیج باید در خیلی جاها فرماندهی کند.

وی تاکید کرد: سپاه انعطاف پذیر است لذا زمانی در سیل و زلزله به میدان می آید و در یک زمان دیگر در بحران کرونا در کنار دیگر مسئولیت های خود ماموریت خاص در شرایط موجود را به عهده می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه درصدد پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است

سپاه درصدد پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است