مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-11اقتصادي

ضبط و معدوم سازی 246 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیربهداشتی در اسدآباد


مدیر اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد از ضبط و معدوم سازی 246 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیربهداشتی در بازرسی طرح تشدید نوروزی این شهرستان خبر داد.

- عادل بصیری محمدپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی تعداد بیش از 30 واحد رستوران و تهیه غذا در شهرستان اسدآباد به علت شیوع کروناویروس، اکیپ های نظارتی در تعطیلات نوروزی تعداد 123 مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی انجام داد که حاصل این بازرسی ها کشف، ضبط و معدوم سازی 246 کیلوگرم موادخام دامی غیرقابل مصرف در سطح شهرستان بود.

وی با بیان اینکه این فرآوده های خام دامی کشف و ضبط شده از چرخه مصرف جامعه حذف شد، افزود: در همین راستا سه دستگاه خودروی حمل و عرضه غیربهداشتی مرغ زنده و کشتار شده به صورت فله ای با هماهنگی و اخذ حکم از مراجع قضایی روانه پارکینگ شدند و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

بصیری محمدپور با اشاره به اتمام موفقیت آمیز طرح تشدید بازرسی بهداشتی دامپزشکی اسدآباد در نوروز 99 تصریح کرد: براساس وظایف سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر تشدید نظارت بهداشتی از مراکز و اماکن تولید، بسته بندی، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی به منظور تأمین بهداشت عمومی جامعه، اداره دامپزشکی اسدآباد در تعطیلات نوروز اقدام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضبط و معدوم سازی 246 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیربهداشتی در اسدآباد

ضبط و معدوم سازی 246 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیربهداشتی در اسدآباد