مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-11اقتصادي

وام 17 میلیون دلاری بانک توسعه اسلامی به ازبکستان


بانک توسعه اسلامی برای خریداری و تجهیز بیمارستان های جدید ازبکستان که برای مبارزه با کرونا در حال ساخت است، 17 میلیون دلار وام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، بانک توسعه اسلامی برای خریداری و تجهیز بیمارستان های جدید ازبکستان که برای مبارزه با کرونا در حال ساخت است، 17 میلیون دلار وام داد.

سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و بندر حجار رییس بانک توسعه اسلامی این موضوع را در یک نشست ویدئویی بررسی کردند.

  به گفته رییس بانک توسعه اسلامی، این بانک آماده اختصاص کمک مالی تکمیلی به ارزش 46 میلیون دلار به ازبکستان برای اجرای طرح های زیربنایی مبنی بر تجهیز بیمارستان های جدید برای بیماران مبتلا به کرونا است.

رییس بانک توسعه اسلامی همچنین اظهار داشت این بانک خواستار گسترش همکاری های خود با ازبکستان در این زمینه است.

طرفین در پایان این نشست ویدئویی در مورد مساله کمک مالی تکمیلی توسط بانک توسعه اسلامی برای نیازهای سیستم بهداشت و حمایت از تجارت کوچک و متوسط در ازبکستان به ارزش کلی بیش از 140 میلیون دلار به توافق رسیدند.

   ازبکستان در سال 2003 میلادی به عضویت بانک توسعه اسلامی پیوست و این بانک تا حال به ازبکستان برای انجام بیش از 26 طرح در زمینه های بهداشت، آموزش، آبیاری و اصلاح ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 17 میلیون دلاری بانک توسعه اسلامی به ازبکستان

وام 17 میلیون دلاری بانک توسعه اسلامی به ازبکستان