مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 06:352020-04-11سياسي

اقدامات پیشگیرانه، از بروز سیلاب مخرب در استان قزوین جلوگیری کرد


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: به کارگیری اقدامات پیشگیرانه، مانع از بروز سیلاب های مخرب در استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قدرت اله مهدیخانی در حاشیه بازدید از وضعیت رودخانه های استان در شهرستان های قزوین، الوند، تاکستان و بویین زهرا اظهار داشت: در فروردین ماه سال گذشته با بارشی حدود 53 میلیمتر در بازه زمانی 24 ساعت؛ تمامی رودخانه های استان سیلابی شده و علی رغم اقدامات مقابله ای، خساراتی به بخش های کشاورزی و مسکونی در برخی نقاط استان وارد شد.

مهدیخانی بیان کرد: سیل فروردین ماه سال گذشته در 100 سال اخیر در استان بی سابقه بود و با تلاش فراوان مهار شد ولی در عین حال، تجربیات بسیار ارزشمندی را در نحوه پیش بینی، پیشگیری، مقابله و حتی بازسازی خسارات ناشی از سیل به همراه داشت.

وی افزود: در سال جاری با مدیریت و هماهنگی اداره کل مدیریت بحران و اقدام دستگاه های متولیاز جمله شرکت آب منطقه ای، فرمانداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها از چند ماه قبل، عملیات لایروبی و آزاد سازی بستر رودخانه ها و مسیل ها و پاکسازی آبروهای درون و برون شهری در سطح استان آغاز شد.

مهدیخانی یادآور شد: با اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های قابل ملاحظه اخطاریه های آماده باش لازم به دستگاه های ذیربط ابلاغ و پیام های هشدار نیز در سطح استان و عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه، از بروز سیلاب مخرب در استان قزوین جلوگیری کرد

اقدامات پیشگیرانه، از بروز سیلاب مخرب در استان قزوین جلوگیری کرد