مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-11بين الملل

«عفو بین الملل»؛ سازمان حقوق بشری یا ابزار جنگ نرم آمریکا؟


یکی از مؤسساتی که همواره تلاش کرده ایران را ناقض حقوق بشر معرفی کند، نهادی موسوم به «عفو بین الملل» است؛اما این نهاد درباره جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده است.

- یکی از مؤسساتی که همواره تلاش کرده ایران را ناقض حقوق بشر معرفی کند، نهادی موسوم به عفو بین الملل است؛اما این نهاد درباره جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، مسئله حقوق بشر و آنچه نقض حقوق بشر در ایران خوانده می شود، موضوعی است که به شدت از سوی مخالفان جمهوری اسلامی ایران پیگیری می شود؛ به ویژه در یک دهه اخیر، این مساله به یکی از محورهای اصلی و ترجیع بند سخنان جریان ضدانقلاب تبدیل شد و از سوی غرب و علی الخصوص آمریکا نیز به طور متمرکز پیگیری شد که نهایتاً به تعیین گزارشگر ویژه حقوق بشر برای ایران منجر شد.

یکی از مؤسساتی که همواره در گزارش های خود تلاش کرده است تا جمهوری اسلامی ایران را به عنوان ناقض حقوق بشر معرفی کند، نهادی موسوم به عفو بین الملل است.

پسوند بین الملل که این مؤسسه بر عنوان خود یدک می کشد، مخاطب را به این سمت می برد که این سازمان یک نهاد رسمی و قانونی است که از سوی مجامع جهانی نظیر سازمان ملل متحد و شورای حقوق بشر این سازمان پشتیبانی می شود؛ بنابراین گزارشات آن منطبق بر موازین جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عفو بین الملل»؛ سازمان حقوق بشری یا ابزار جنگ نرم آمریکا؟

«عفو بین الملل»؛ سازمان حقوق بشری یا ابزار جنگ نرم آمریکا؟