مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 03:462020-04-11اقتصادي

جمع آوری بیش از 3200 قلم کالای غیراستاندارد از بازار کرمانشاه


مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از جمع آوری بیش از 3200 قلم کالای غیراستاندارد از سطح بازار کرمانشاه در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از جمع آوری بیش از 3200 قلم کالای غیراستاندارد از سطح بازار کرمانشاه در سال گذشته خبر داد.

محمود رضا نیازی گفت: سال گذشته اداره کل استاندارد در مجموع 9294 بازرسی از واحدهای صنفی و فروشگاه های عرضه محصولات در سطح استان انجام داد که با توجه به برنامه ابلاغی این اداره کل یعنی 7000 بازرسی، 133 درصد تحقق برنامه را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: همچنین 270 مورد کالا نیز به صورت تصادفی نمونه برداری و جهت ارزیابی انطباق در آزمایشگاه های تخصصی و باهزینه داخلی سازمان مورد آزمون قرار گرفت که این آزمایش ها شامل مواردی مانند آزمون های فیزیکی و شیمیایی، میکروبیولوژی، آزمون بسته بندی، فلزات سنگین، بافت شناسی و.

بوده است.

مدیر کل استان کرمانشاه با بیان اینکه در میان بازرسی های انجام شده تعداد 3217 کالای فاقد علامت استاندارد، فاقد کد 10 رقمی منحصر به فرد و یا فاقد نشانه گذاری مشاهده شد، از جمع آوری این کالاها از بازار و اخطار به فروشندگان آنها خبر داد.

نیازی با اشاره به اینکه کلیه واحدهای تولیدکننده محصولات مشمول مقررات استاندارد اجباری، ملزم به درج کد 10 رقمی منحصر به فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 3200 قلم کالای غیراستاندارد از بازار کرمانشاه

جمع آوری بیش از 3200 قلم کالای غیراستاندارد از بازار کرمانشاه