مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-11اجتماعي

آب شرب الشتری ها با چاشنی زباله+ فیلم


بحث تولید شیرابه توسط سایت «خرگوش ناب» الشتر به بزرگترین نگرانی مردم این شهر تبدیل شده و نارضایتی بومیان را به همراه داشته است و این در حالی بوده که سال هاست مصوبه کارگروه پسماند را برای جابجایی دارد اما هنوز اقدام خاصی انجام نشده است.

-   وضعیت منطقه وخیم است در این رابطه محمد احمدی، شهروند الشتری در گفت وگو با خبرنگار فارس از خرم آباد اظهار کرد: هم اکنون وضعیت منطقه خرگوش ناب الشتر وخیم است.

  وی با بیان اینکه این منطقه بسیار زیبا بوده و می تواند به عنوان یک جاذبه گردشگری درنظر گرفته شود، افزود: متاسفانه امروزه با بی تدبیری مسئولین به محل تخلیه زباله شهری و فاجعه زیست محیطی تبدیل شده است.

  احمدی خاطرنشان کرد: این منطقه در شمال شهر الشتر واقع شده و ارتفاع بالاتری نسبت به شهر دارد برای همین علاوه بر نابود کردن طبیعت این منطقه، به واسطه بارش باران و دیگر عوامل محیطی روی آب شهر تاثیر می گذارد.

  این شهروند الشتری بیان کرد: در صورتی که تصمیمی درست و کارشناسی برای انتقال محل این زباله ها به جایی دیگر گرفته نشود باید منتظر عواقب وحشتناک تری باشیم.

شیوع کرونا جابجایی سایت را متوقف کرده است در این خصوص علی یوسفوند، شهردار الشتر نیز به خبرنگار فارس گفت: قرار بود سایت زباله منطقه خرگوش ناب با همکاری امور شهری الشتر، نورآباد و فیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب الشتری ها با چاشنی زباله+ فیلم

آب شرب الشتری ها با چاشنی زباله+ فیلم