مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 16:402020-04-10اقتصادي

افتتاح 3 طرح فرهنگی و عمرانی در جویبار


سه طرح فرهنگی و عمران شهری با حضور شهردار و اعضای شورای شهر در جویبار به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همت محمد نژاد در رونمایی از سه تندیس در میادین شهر جویبار با بیان اینکه به مناسبت نیمه شعبان رونمایی از سه تندیس در میدان آزادگان، میدان 9 دی و پهلوان مرحوم نوروزی انجام شد، گفت: میدان آزادگان در سال 98 مورد بهره برداری قرار گرفت و امروز تندیس این میدان که نماد یک آزاده بوده با مبلغ 35 میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمدنژاد با اعلام اینکه تندیس میدان 9 دی با هزینه 20 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: تندیس پهلوان مرحوم حسین نوروزیان با مشارکت مردم کلاگر محله انجام شده است و هزینه اجرایی تندیس آن 20 میلیون تومان بوده است.

شهردار جویبار با اشاره به اینکه کار زیر سازی محور جویبار به کوهی خیل در حال انجام است، افزود: اگر پیمانکار با ما همکاری های لازم را داشته باشد سعی خواهیم کرد این محور از میدان آزادگان تا سه راه شورکا در هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسید.

در ادامه رییس شورای اسلامی شهر جویبار با اشاره به اینکه میدان آزادگان به درخواست فرماندار و آزادگان شهرستان در کمیسیون نامگذاری شورا مورد بررسی قرار گرفت، گفت: بعد از تأیید این مصوبه ساخت میدان و تندیس آن توسط شهرداری و شورا ی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 طرح فرهنگی و عمرانی در جویبار

افتتاح 3 طرح فرهنگی و عمرانی در جویبار