مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 15:252020-04-10سياسي

الحشد الشعبی بیمارستان شهید «ابومهدی المهندس» را در کربلا افتتاح کرد


استاندار کربلا در مراسم افتتاح بیمارستان ویژه بیماران کرونا که به دست نیروهای سازمان الحشد الشعبی عراق ساخته شده است، گفت فرزندان الحشد الشعبی در میدان های جهاد برای امنیت و سلامت کشور افتخارمی آفرینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فالح الفیاض رییس سازمان الحشد الشعبی  روز جمعه تاکید کرد که الحشد الشعبی  به مشارکت در عملیات مبارزه با شیوع ویروس کرونا در عراق  ادامه خواهد داد و با آرمان های فرماندهان شهید الحشد برای ادامه راه آنها تجدید پیمان می کند.

الفیاض در جریان افتتاح بیمارستان شهید ابومهدی المهندس در استان کربلا  طی نشستی خبری گفت: بیمارستانی را که امروز افتتاح کردیم بیانگر مشارکت فرزندان الحشد الشعبی در دفاع از مردم عراق است و ما تاکید می کنیم که الحشد الشعبی همواره در کنار ملت عراق بوده و خواهد بود .

الفیاض افزود: الحشد الشعبی به عملیات ضد عفونی و پاکسازی اماکن برای پیشگیری از کرونا نیز ادامه خواهد داد و با آرمان های فرمانده شهید حاج ابومهدی المهندس و فرماندهان دیگر شهید خود تجدید پیمان می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری بغداد الیوم، جاسم الخطابی استاندار کربلا هم در این نشست خبری گفت که الحشد الشعبی توانست یک بیمارستان کامل را در مدتی کم تر از آنچه دیگر کشورها وقت گذاشتند، بنا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحشد الشعبی بیمارستان شهید «ابومهدی المهندس» را در کربلا افتتاح کرد

الحشد الشعبی بیمارستان شهید «ابومهدی المهندس» را در کربلا افتتاح کرد