مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-10اجتماعي

نیروهای امدادی در استان قزوین تا عصر فردا در آماده باش هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جلسه فوق العاده مدیریت بحران برای بررسی وضعیت آسیب های ناشی از سیلاب و سرمازدگی عصر جمعه در سالن استانداری قزوین برگزار شد.

علی فرخزاد در این نشست اظهار داشت: در این دوره با اطلاع رسانی به موقع از سوی سازمان هواشناسی در رسانه ها و مدیریت منطقی توانستیم خسارات ناشی از سیل و تغییرات جوی را به حداقل برسانیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: نگران طغیان رودخانه خر رود هستیم که باید دریچه آن نصب شود چون خاک حوزه آبریز بالادست اشباع شده در صورت تداوم بارش ها احتمال سیلاب می رود لذا آماده باش نیروهای امدادی ضروری است.

وی گفت: تمامی نیروهای امدادی تا عصر روز شنبه که احتمال بارش وجود دارد در آماده باش هستند تا در صورت لزوم وارد مأموریت شوند.

فرخزاد اضافه کرد: با توجه به کاهش دما و سرمازدگی باغات و مزارع در برخی نقاط استان محصولات گیلاس، زغال اخته، دچار خسارت شده که لازم است تیم های کارشناسی برای ارزیابی خسارات به مناطق آسیب دیده اعزام شوند.

وی یادآور شد: در صورت نصب نشدن دریچه در مسیر رودخانه خر رود لازم است برای پیشگیری نسبت به انحراف مسیر رودخانه اقدام شود.

در ادامه احمد علیخانی معاون امداد جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: از شب گذشته تاکنون تعدادی از خانه های مسکونی روستاییان دچار آب گرفتگی شد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای امدادی در استان قزوین تا عصر فردا در آماده باش هستند

نیروهای امدادی در استان قزوین تا عصر فردا در آماده باش هستند