مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 12:552020-04-10سياسي

نویسنده فلسطینی: طرح ائتلاف سعودی برای آتش بس حیله ای برای توقف آزادسازی مأرب است


یک نویسنده فلسطینی اعلام آتش بس در یمن را حیله ائتلاف سعودی با همکاری نماینده سازمان ملل برای جلوگیری از پیروزی های انصارالله و آزادسازی استان «مأرب» توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عدنان علامه نویسنده فلسطینی در یادداشتی نوشت که ملت یمن عادت دارد هر زمان که با پیروزی های ارتش و کمیته های مردمی یمن مواجه می شود، صدای مارتین گریفتیس فرستاده سازمان ملل را برای آتش بس بشنود.

عدنان نوشت که گریفیتس به محض مشاهده سقوط جبهه های نهم و استان الجوف و دیگر مناطق یمن، پیش از رزمندگان خود را به مأرب رسانده و شروع به ریختن اشک تمساح کرد و از درد و رنج غیرنظامیان سخن گفت حال آنکه او از پنج سال پیش در برابر جنایت های جنگی و ضدبشری ائتلاف متجاوز سعودی علیه غیرنظامیان بی گناه یمن سکوت کرده و حتی کارنامه سیاه کشورهای عضو این ائتلاف در نقض حقوق بشر کودکان و غیرنظامیان در یمن را نادیده گرفته است.

این نویسنده فلسطینی با اشاره به سفر اخیر گریفیتس به مأرب و دیدارش با استاندار این استان و سپس اظهارات او درباره اینکه یمن با وضعیت خطرناکی مواجه است که یا باید سلاح ها را کنار گذاشت و یا اینکه منتظر وضعیت تر بود، نوشت که این تحرکات گریفیتس با انگیزه انسانی نبوده بلکه انگیزه او تنها مقابله با دستاوردها و پیروزی های ارتش و کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده فلسطینی: طرح ائتلاف سعودی برای آتش بس حیله ای برای توقف آزادسازی مأرب است

نویسنده فلسطینی: طرح ائتلاف سعودی برای آتش بس حیله ای برای توقف آزادسازی مأرب است