مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 12:552020-04-10سياسي

دولت برای مقابله با کرونا برنامه ای جامع ارائه دهد/ تصمیمات مقطعی پاسخگو نیست


اکبر ترکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره آخرین تصمیمات پیرامون ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از روز 23 فروردین فاصله گذاری اجتماعی به فاصله گذاری هوشمند تبدیل خواهد شد و در این مرحله به غیر از تهران تمام امور به غیر از مشاغل پرخطر با رعایت پروتوکل های بهداشتی فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته در این مرحله مدارس و دانشگاه ها کماکان تا 30 فروردین تعطیل خواهد بود و پس از آن بسته به شرایط درباره فعالیت مدارس تصمیم گیری خواهد شد.

وی درباره مدت زمان ادامه پیدا کردن این بیماری در کشور ادامه داد: این بیماری قابل پیش بینی نیست؛ اما می توان آن را مدیریت کرد؛ پیش بینی ما این است که ما در طول سال با این بیماری درگیر باشیم؛ هرچند ممکن است در آینده تعداد بیماری کاهش پیدا کند و در صورت همه گیری افراد و یا کشف واکسن این بیماری می توان به رهایی جامعه از کرونا امیدوار بود.

ترکی با اشاره به اهمیت توجه به دوران پساکرونا نیز گفت: منابع دولت در سه بخش فروش نفت، مالیات و صادرات غیرنفتی است که به علت بحران کرونا این منابع کاهش چشم گیر خواهند یافت و این نکته ضروری است که در کنار اصل کنترل بیماری باید مسائل اقتصادی مردم نیز به طور جدی مورد توجه قرار گیرد؛ کارگر روز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای مقابله با کرونا برنامه ای جامع ارائه دهد/ تصمیمات مقطعی پاسخگو نیست

دولت برای مقابله با کرونا برنامه ای جامع ارائه دهد/ تصمیمات مقطعی پاسخگو نیست