مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 12:302020-04-10اقتصادي

احیای ظرفیت های راکت صنعتی، گام بلند به سمت تحقق شعار سال است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز گفت: فعال سازی ظرفیت خالی صنایع این استان بهترین راهکار برای تحقق جهش تولید است.

- محمد امین فرشی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه فعال سازی ظرفیت خالی صنایع این استان بهترین راهکار برای تحقق جهش تولید است، گفت: برای دستیابی به این مهم با کم کردن تلاطم اقتصاد می توان این ظرفیت را پوشش داد چرا که عمده موانعی که سر راه تولید وجود دارد، پیش از تولیداست و در صورتی که برطرف شوند کمک بزرگی به ارتقا تولید و تحقق جهش تولید می شود.

وی بیان کرد: شیوع ویروس کرونا و پیامدهای آن زندگی هموطنان را به شکل وسیعی تحت تاثیر قرار داده بخصوص همکاران ما در بخش های مختلف صنعت و چرخه تولید روزهای پراضطراب و سختی را پشت سر گذاشتند.

 فرشی ادامه داد: با این وجود اقدام های انجام شده در این مدت، بیانگر این است که بخش صنعت کشور از ظرفیت بسیار بالای تولیدی و مدیریتی برخوردار است.

وی گفت: دراین مدت برای تامین کالاهای مورد نیاز، حتی کارخانه ها و واحدهای تولیدی که به هر دلیلی راکد بودند، فعال شدند و بسیاری از کارخانه ها با تغییر خطوط، به سمت تولید اقلام مدنظر رفته و به سرعت به تولید رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای ظرفیت های راکت صنعتی، گام بلند به سمت تحقق شعار سال است

احیای ظرفیت های راکت صنعتی، گام بلند به سمت تحقق شعار سال است