مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 12:302020-04-10سياسي

کرونا دنیا را متوجه خدا کرد/ تمدن نوین اسلامی؛ نجات بخش بشریت


مشهد _ امام جمعه مشهد با بیان اینکه کرونا دنیا را متوجه خدا کرد گفت: تمدن نوین اسلامی تمدن نجات بخش بشریت در شرایط کنونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی گفت: نیمه شعبان امسال با همه خصوصیاتی که از نظر محدودیت های فاصله گذاری اجتماعی، بسته بودن درهای حرم مطهر امام هشتم (ع) و تعطیلی جوامع، مجامع و جشن های پرشور همه ساله داشت اما یک نیمه شعبان پرهیجان، آکنده از عشق ها و دل بستگی ها به وجود اقدس بقیه الله بود.

وی از ستاد ملی کرونا خواست که درخصوص بازگشایی حرم مطهر تدبیری بیندیشند و گفت: شاید با پروتکل های خاصی که در نظر گرفته می شود، بتوان درب حرم رضوی به روی شیعه باز شود و مردم از نزدیک در این عتبه مقدسه، عشق و دلدادگی خودشان را به امام رضا (ع) ارائه دهند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: امام زنده و ناظر بر حال ما، شیعیان خود را رها نکرده و آنان را در گرفتاری ها و بلیات دنیوی تنها نمی گذارند و در آخرت نیز در برابر حساب وکتاب پروردگار آنان را رها نخواهند کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم عنایات امام زمان از ما قطع نشود کما این که با عنایت امام زمان، بیماری کرونا رو به کاهش گذاشته و این ویروس منحوس ان شاءالله در حال زوال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا دنیا را متوجه خدا کرد/ تمدن نوین اسلامی؛ نجات بخش بشریت

کرونا دنیا را متوجه خدا کرد/ تمدن نوین اسلامی؛ نجات بخش بشریت