مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-10اقتصادي

لیست صنوفی که از 23 فروردین در کردستان مجاز به فعالیت هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان لیست مشاغل و صنوفی که از روز شنبه 23 فروردین در استان کردستان مجاز به فعالیت و باز کردن واحد های صنفی خود هستند و همچنین اسامی صنوفی که فعلا تا 30 فروردین امکان فعالیت ندارند را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در این استان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: مطابق با تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا در کشور، اصناف کم خطر در استان می توانند از 23 فروردین ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: مشاغل کم خطری که می توانند از روز 23 در استان کردستان اقدام به بازگشایی واحدهای خود کنند شامل: انبار و سردخانه، ابزار و یراق، پیچ و مهره، قفل، لولا و کلید، چوب و تخته و نئوپان، رستوران و غذای آماده بیرون بر، تاسیسات و تهویه مطبوع، لوله و پروفیل، لوازم و ماشین آلات اداری، مهندسی و لوازم التحریر و موتور و دوچرخه، ماشین آلات کشاورزی و پمپ آب، چرم، فرش، موکت و کفپوش، مصالح ساختمانی، آهن، فولاد، آلومینیوم و pvc، کاغذ و مقوا، کابینت و تجهیزات آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست صنوفی که از 23 فروردین در کردستان مجاز به فعالیت هستند

لیست صنوفی که از 23 فروردین در کردستان مجاز به فعالیت هستند