مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-10اجتماعي

«کمیته تخصصی آموزشی و پرورشی» تشکیل شد


کمیته ای با عنوان «کمیته تخصصی آموزشی و پرورشی» به منظور بررسی و تصمیم گیری در مورد تمام مسائل مطالعاتی و اجرایی مربوط به مباحث آموزشی، تربیتی و حوزه سلامت در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بخشنامه تشکیل کمیته تخصصی آموزشی و پرورشی به منظور بررسی و تصمیم گیری در مورد تمام مسائل مطالعاتی و اجرایی مربوط به مباحث آموزشی، تربیتی و حوزه سلامت در وزارت آموزش و پرورش از سوی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

بنابر این بخشنامه، اداره کل آموزش و پرورش استان ها موظفند کمیته مذکور را ذیل کارگروه توسعه مدیریت تشکیل و نسبت به برگزاری جلسات آن اقدام کنند.

*کمیته تخصصی آموزش و پرورش پیرو مصوبات چهاردهمین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش، مورخ  30 آذر 1398 و به موجب تصویب نامه شماره 206.

93.

11852 مورخ پنجم آذر 1393 شورای عالی اداری، موضوع ساماندهی کمیته های تخصصی مرتبط با مسائل مدیریتی و اداری، کمیته ای با عنوان کمیته تخصصی آموزشی و پرورشی به منظور بررسی و تصمیم گیری در مورد تمامی مسائل مطالعاتی و اجرایی مربوط به مباحث آموزشی، تربیتی و حوزه سلامت در وزارت آموزش و پرورش تشکیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کمیته تخصصی آموزشی و پرورشی» تشکیل شد

«کمیته تخصصی آموزشی و پرورشی» تشکیل شد