مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-10پزشكي

آمار کرونایی های کرمان به 427 نفر رسید / وجود 3 کودک در مبتلایان جدید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون به 427 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شفیعی بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کرمان اظهار کرد: از 141 مورد نمونه جدید ارسال شده برای آزمایشگاه تست 15 نفر (شامل چهار مورد بستری و 9 مورد اطرافیان بیمار مثبت شده که سه مورد آن کودک و دو مورد کادر درمان) با متوسط سن 68 سال در 24 ساعت گذشته مثبت شده است.

وی با بیان این مطلب که جنسیت 15 نفر مبتلا شده در 24 ساعت گذشته 12 نفر زن و سه نفر مرد بوده است، بیان کرد: از این تعداد 10 نفر از دانشگاه علوم پزشکی کرمان است که یک نفر از شهرستان زرند (اطرافیان بیمار)، یک نفر شهرستان بردسیر (بستری) و هشت نفر از شهرستان کرمان (اطرافیان بیمار) است.

شفیعی عنوان کرد: مابقی موارد جدید از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان یک نفر، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت سه نفر و دانشکده علوم پزشکی سیرجان یک نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون به 427 نفر رسیده است، تصریح کرد: تعداد کادر درمان مبتلا شده از ابتدا تاکنون 41 مورد است که طی 24 ساعت گذشته تست دو مورد از کادر درمان مثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کرونایی های کرمان به 427 نفر رسید / وجود 3 کودک در مبتلایان جدید

آمار کرونایی های کرمان به 427 نفر رسید / وجود 3 کودک در مبتلایان جدید