مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 11:552020-04-10اقتصادي

3 صنف علاوه بر مشاغل ضروری، در فارس مجاز به فعالیت شدند


در اطلاعیه این ستاد که جمعه منتشر شد، آمده است: ضمن تقدیر از همراهی مردم در کاهش ترددهای غیر ضروری اعلام می شود اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به عنوان مهمترین راهکار کنترل همه گیری بیماری کرونا همچنان در استان فارس ادامه دارد.

بر اساس این اطلاعیه، اصنافی که بر اساس مصوبات ستاد استانی فعالیت آنها مجاز اعلام شده است در صورت تمایل به بازگشایی باید از 22 فروردین ماه در سامانه salamat.

gov.

ir ثبت نام کنند و دستور العمل سلامت کار شاغلان، مشتریان و محیط کار را دریافت کنند و تعهدنامه را به صورت الکترونیکی برای التزام به دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا به ثبت برسانند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این اصناف پس از تایید تعهد نامه التزام به رعایت دستوالعمل رعایت نکات بهداشتی می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه بیان شده است: دستورالعمل های سلامت محیط کار، شاغلین و مشتریان کلیه مشاغل و اصناف برای مقابله با کرونا در سامانه markazsalamat.

behdasht.

gov.

irدر دسترس عموم اصناف ومردم قرار گرفته است.

ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان فارس در این اطلاعیه اعلام کرد: تدابیر لازم برای بازرسی و نظارت دستگاه های ذیربط و مردم بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط اصناف و مشاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 صنف علاوه بر مشاغل ضروری، در فارس مجاز به فعالیت شدند

3 صنف علاوه بر مشاغل ضروری، در فارس مجاز به فعالیت شدند