مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 11:402020-04-10اجتماعي

بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری/ هیچ محوری مسدود نیست


سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از بارش باران در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: رانندگان از ترددهای غیرضرور خودداری کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از بارش باران در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: رانندگان از ترددهای غیرضرور خودداری کنند.

شهرام ندیمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در اکثر محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری بارش باران گزارش شده است، اظهار کرد: هیچ کدام از محورهای مواصلاتی در استان مسدود نیست و تردد در این محورها روان است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تردد در گردنه های کوهستانی در حال حاضر امکانپذیر است، افزود: هم استانی ها برای اطلاع از وضعیت راه ها قبل از سفر با سامانه 141 تماس بگیرند.

وی در خصوص مسدود بودن جاده ارتباطی دهستان موگویی در شهرستان کوهرنگ، توضیح داد: جاده ارتباطی این دهستان قبل از آغاز بارش های چند روز گذشته به علت بارش های سنگین برف مسدود بوده و در حال حاضر امکان بازگشایی این محور وجود ندارد.

ندیمی در پایان از شهروندان درخواست کرد: از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی خودداری کنند و یا در صورت لزوم با سرعت مطمئنه حرکت و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری/ هیچ محوری مسدود نیست

بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری/ هیچ محوری مسدود نیست