مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-10اقتصادي

قیمت بیت کوین تا کجا پیش روی می کند؟


با سقوط بازارهای مالی در دنیا و حاکم شدن رکود در بازار ارزش ارزهای دیجیتال نیز روز به روز کاهش یافت به گونه ای که قیمت بیت کوین که در اوایل سال 2020 رکورد 10 هزار دلار را شکسته بود از 5 هزار دلار نیز کم تر شد و به گونه ای بیش از 50 درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

- آرتور هیز مدیرعامل بیت مکس که یک شرکت ارائه خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال در سطح جهانی است در این خصوص می گوید:" قبل از وقوع بحران ویروس کرونا پیش بینی می شده است که قیمت ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین قبل از آن که رشد قابل توجهی کند تا چند هزار دلار سقوط کند و همین طور نیز شد و پیش بینی میشود قیمت این ارز دیجیتال تا ماه می آینده به 20 هزار دلار برسد و احتمال اینکه این ارز دیجیتال رکورد قیمت 40 هزار دلاری را تا پایان امسال بشکند بسیار بالا است.

" وی در ادامه افزود:" در بین ارزهای دیجیتال بیت کوین توانسته است توجه خیلی از سیستم های پرداخت را به خود جلب کند و افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال منجر به بالا رفتن قیمت آن خواهد شد.

" هیز در ادامه گفت:" به دلیل آنکه در حال حاضر نمی توان بازار ارزهای دیجیتال را دقیق ارزیابی کرد پیش بینی قیمت بیت کوین مربوط به نحوه عملکرد بیت کوین در آینده نزدیک خواهد بود و این پیش بینی ها بر اساس تحقیقات دقیق انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بیت کوین تا کجا پیش روی می کند؟

قیمت بیت کوین تا کجا پیش روی می کند؟