مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 11:002020-04-10بين الملل

تصویب قانون اختیارات اضطراری برای مقابله با کرونا در کامبوج


پارلمان کامبوج امروز (جمعه) قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن، وضعیت فوق العاده برای مقابله با کروناویروس اعمال می شود و به گفته نخست وزیر این کشور، - پارلمان کامبوج امروز (جمعه) قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن، وضعیت فوق العاده برای مقابله با کروناویروس اعمال می شود و به گفته نخست وزیر این کشور، وی ممکن است برای تقویت کمپین مبارزه با این بیماری عفونی، این وضعیت را اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، گروه های حقوق بشری می گویند، این وضعیت فوق العاده اختیارات ویژه ای به هون سن ، نخست وزیر کامبوج می دهد که از سوی کشورهای غربی مدت هاست بابت سرکوب مخالفان، گروه های مدنی و رسانه ای به شدت مورد انتقاد است.

این قانون به دولت اجازه می دهد تا تحت وضعیت فوق العاده به کنترل و نظارت ارتباطات، رسانه های خبری و اجتماعی بپردازد و انتشار اخبار و اطلاعاتی را که می تواند باعث ترس و وحشت عمومی شود یا ناآرامی را سبب گردد یا باعث لطمه به امنیت ملی شود، ممنوع یا محدود کند.

سخنگوی وزارت دادگستری کامبوج همچنین اعلام کرد: هدف از تصویب این قانون فقط به کامبوج منحصر نمی شود و بسیاری از کشورهای دموکراتیک نیز چنین قوانینی را تصویب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قانون اختیارات اضطراری برای مقابله با کرونا در کامبوج

تصویب قانون اختیارات اضطراری برای مقابله با کرونا در کامبوج