مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 10:552020-04-10سياسي

توزیع 12 هزار ماسک رایگان توسط شهرداری و شورای شهر دوگنبدان+ فیلم


مسوول روابط عمومی شهرداری دوگنبدان گفت: به مناسبت سالروز ولادت منجی عالم 12 هزار ماسک بهداشتی از سوی شهرداری و شورای شهر در سطح شهر دوگنبدان توزیع شد.

- احمد روانبخش در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: به مناسبت نیمه شعبان و سالروز ولادت منجی عالم بشریت تعداد 12 هزار ماسک بهداشتی از سوی شهرداری و شورای شهر دوگنبدان  در سطح شهر توزیع شد.

  مسوول روابط عمومی شهرداری دوگنبدان با بیان اینکه این تعداد ماسک بهداشتی با هدف مقابله و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در این شهر توزیع شد، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون شهرداری دوگنبدان در راستای مقابله با بیماری کووید_ 19 و به منظور اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا تا کنون اقدامات بی نظیری را انجام داده است.

  وی اذعان کرد: شهرداری دوگنبدان در راستای مقابله با بیماری ویروس کرونا و به جهت سلامت شهروندان به صورت شبانه روز در حال ضدعفونی و گندزدایی معابر پرتردد سطح شهر است.

روانبخش عنوان کرد: شهرداری دوگنبدان  از زمان انتشار ویروس کرونا، نسبت به ضدعفونی و پاکسازی تمام بوستان ها، مبلمان شهری معابر و مکان های پرتردد  سطح شهر اقدام کرد و این کار با جدیت بیشتر همچنان در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 12 هزار ماسک رایگان توسط شهرداری و شورای شهر دوگنبدان+ فیلم

توزیع 12 هزار ماسک رایگان توسط شهرداری و شورای شهر دوگنبدان+ فیلم