مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 10:202020-04-10سياسي

جوانان گنبدی تاریخ سازی کردند/ تعظیم کرونا در برابر عزم جوانان


فرماندار گنبدکاووس با تقدیر از حضور فعال و پرشور جوانان گنبدی در عرصه مبارزه با کرونا، گفت: شما جوانان گنبدی تاریخ سازی کرده و موجب شدید کرونا در برابر عزمتان تعظیم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، جوانان شهرستان گنبدکاووس با شیوع کرونا در قالب پویش همدلی سمن های جوان به وسط میدان آمدند و به سهم خود اتفاقات مثبت بسیاری را رقم زدند و از همین رو عبدالقدیر کریمی فرماندار گنبدکاووس در هفته جوان برای بازدید از روند فعالیت های این پویش و تبریک هفته جوان به این عزیزان با حضور در دفتر پویش همدلی سمن های جوان گنبدکاووس از نزدیک با آنها دیدار و گفت و گو کرد.

* مردم زحمات شما را فراموش نخواهند کرد فرماندار گنبدکاووس در این دیدار ضمن تقدیر از حجم انبوه فعالیت های پرثمر سمن های جوان این شهرستان در عرصه مبارزه با کرونا، اظهار کرد: انصافا شما جوانان در گنبدکاووس کار بزرگی را انجام دادید و یک بار دیگر نشان دادی که اگر به جوانان اعتماد شود صحنه های بی نظیری را خلق خواهید کرد.

عبدالقدیر کریمی با اشاره به برخی از طرح های اجرا شده توسط سمن های جوان شهرستان گنبدکاووس، افزود: وقتی برخی از این طرح ها را در جلسات استانی طرح می کردم همه همکارانم در سایر شهرستان ها شما جوانان را به دلیل اجرای این طرح های مبتکرانه و خلاقانه تشویق و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان گنبدی تاریخ سازی کردند/ تعظیم کرونا در برابر عزم جوانان

جوانان گنبدی تاریخ سازی کردند/ تعظیم کرونا در برابر عزم جوانان